BlueBox > Serwis

Serwis

Twoja drukarka nie drukuje, wymaga naprawy? A może chcesz wykonać konserwację w swojej drukarce?


Nie mogłeś trafić lepiej!
Jesteś we właściwym miejscu — doświadczeni technicy naprawią lub dokonają konserwacji  w Twojej drukarce. Proste i przejrzyste zasady serwisowania! Otrzymasz dokument przyjęcia urządzenia do serwisu, wycenimy naprawę , naprawimy!

 

 

 

 

SERWIS SPRZĘTU


Specjalizujemy się w naprawie, obsłudze i konserwacji drukarek laserowych,  igłowych, ploterów (nie naprawiamy drukarek atramentowych) . 
Z myślą o zapewnieniu naszym Klientom wysokiego komfortu pracy oraz pewności działania oferowanych przez nas rozwiązań, kładziemy duży nacisk na sprawnie i szybko realizowany serwis.

 

GWARANCJA JAKOŚCI WYKONANEJ USŁUGI

 

  • Wykorzystujemy do napraw tylko oryginalne części (certyfikowane przez producenta danej drukarki), utrzymujemy dobrze zaopatrzony własny magazyn części nowych oraz po demontażu. Eliminuje to tracony czas na logistykę zamawianych części.
  • Zapewniamy szybką reakcję na zgłoszenie serwisowe
  • Oferujemy  bezpłatny odbiór oraz dowóz sprzętu własnym transportem w obszarze miasta Bydgoszczy oraz okolic.
  • Transport sprzętu na terenie całego kraju  powierzamy firmie kurierskiej UPS (po wcześniejszym ustaleniu).
  • Dysponujemy wyszkoloną kadrą techników serwisu  posiadającą certyfikaty uprawniające do napraw
  • Oferujemy nieodpłatne użyczenie drukarki zastępczej o podobnych lub lepszych parametrach (dotyczy Klientów objętych stałą asystą serwisową Blue Box - umowa serwisowa).
  • Służymy pomocą merytoryczną i techniczną w zakresie sprzętu drukującego
  • Wykonujemy ekspertyzy techniczne
  • Szkolenia operatorskie oraz inne wg uzgodnień

 

Procedura przyjęcia sprzętu do naprawy i konserwacji:

 

  1. Na każde dostarczone do serwisu BLUE BOX urządzenie  Klient otrzymuje protokół potwierdzający przyjęcie sprzętu do naprawy, zawierający indywidualny numer zlecenia, dane Zlecającego naprawę,  opis  sprzętu (producent, model i numer seryjny), opis uszkodzenia i/lub czynności zleconych  oraz dodatkowe uwagi, przybliżony koszt naprawy. 
  2. Bezpłatne wstępne zdiagnozowanie uszkodzenia.
  3. Poinformowanie Klienta o przewidywanych kosztach naprawy.
  4. Powiadomienie Klienta telefonicznie lub pisemnie (poczta elektroniczna) o dokonaniu naprawy.
  5. Wydanie sprzętu po przedstawieniu przez Klienta oryginału protokołu potwierdzenia przyjęcia i uiszczeniu zapłaty gotówka, przelewem w formie przedpłaty lub za pobraniem (w przypadku skorzystania z usługi firm spedycyjnych). Nie dotyczy stałych Klientów.
  6. Wystawienie faktury lub paragonu na zlecającego naprawę.
  7. Gwarancja na wykonana naprawę oraz wymienione części i podzespoły.
  8. Ustalenia inne niż przedstawione powyżej wymagają formy pisemnej i podpisów obydwu stron.

Etapy naprawy i konserwacji drukarki:


  1. Demontaż obudowy oraz dokładne oczyszczenie zewnętrznej oraz wewnętrznej strony (mycie w specjalnych   środkach sprawia, ze drukarka po serwisie wygląda jak nowa).
  2. Demontaż elementów konstrukcyjnych w raz układami mechanicznymi  i mycie w specjalnych środkach
  3. Czyszczenie soczewki i lustra lasera.
  4. Czyszczenie oraz ponowne smarowanie elementów układów mechanicznych drukarki.
  5. Wymiana oraz regeneracja elementów systemu poboru i transportu papieru (w przypadku wymiany, na życzenie Klientowi zwracane są zużyte elementy).
  6. Czyszczenie oraz regeneracja systemu utrwalania druku (fusera).
  7. Po złożeniu testowanie drukarki.
  8. Wydanie poprawnie działającego sprzętu.

 

Okresowe konserwacje – dlaczego to takie ważne?



Dokonujemy okresowych konserwacji drukarek w celu utrzymania urządzeń w jak najlepszym stanie technicznym  i ciągłości pracy.  Regularnie przeprowadzane zabiegi konserwacyjne, umożliwiają bezawaryjna prace i wpływają dodatnie na jakość druku, obniżają też koszty związane z nagłym przestojem sprzętu związanym z awarią. Dlatego w przypadku zlecenia serwisu nie ograniczamy się tylko do wymiany bądź naprawy uszkodzonych części, ale również naprawiamy / wymieniamy elementy które ze względu na eksploatację zdradzają cechy nadmiernego zużycia.  Podczas wykowywanej usługi  myjemy elementy obudowy oraz elementy konstrukcji mechanizmów w specjalnej kąpieli. Usuwamy jedną z najistotniejszych przyczyn powstawania kolejnych usterek – kurz, pył papierowy, drobne ciała obce, resztki tonera które zawsze zalegają w urządzeniu drukującym już po kilkumiesięcznym okresie użytkowania.

 

Agencja interaktywna Migomedia

Aby otrzymać najnowsze informacje o nowościach i promocjach zapisz się na naszą liste